Modeling_sample

 
 


 

 

 


こんにちは。PiscesWorkshop -Japan- です。

私は8bitマシンの時代からゲームの開発に携わり、
Playstationの登場と同時に3Dを修得しました。
モデリング〜モーション〜Unityへの組み込みまで行いますので 7割アーティスト、
3割テクニカルアーティストと 言う感じです。
Unityではシェーダ作成、エフェクト作成も行います。
モーションの工程が好きでモーションを提供することに しました。
現状キャプチャデータが業界の標準ですが、 シンプルな手付けのモーションを
提供することで加工しやすいデータを目指しています。

今後はエフェクトも提供する予定です。


 

Hello, this is PiscesWorkshop -Japan-.

I have been involved in game development since the days of
8-bit machines, and
mastered 3D at the same time as the Playstation came out.

I do everything from modeling to motion to integration into Unity,
so I would say that I am 70% artist and 30% technical artist.
I also create shaders and effects in Unity.

I decided to provide motion because I like the motion process.
Currently, captured data is the standard in the industry,
but we aim to provide simple hand-crafted motions that are easy to process.
We aim to provide data that is easy to process by providing
simple hand-captured motion data.

We plan to offer effects in the future.

--- Translated with DeepL ---






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